Mire jó

A legtöbbet dolgozó izomcsoport a nyak feletti rész. Mégis, ki foglalkozik tudatosan ennek a területnek az edzésével? Hiába van az arcunk állandóan a “kirakatban”, mégsem foglalkozunk tornáztatással a feszességéről, vitalitásáról! Őszintén, ki húzogatja  felfelé a szemöldökét abból a célból,  hogy a homlokán lévő izom erősebb, a rajta lévő bőr pedig simább legyen? A válasz szerintem: nem sokan! De remélem egyre többen!

Az  arcjóga arctorna® egy olyan módszer, amely az arcbőr és az arcizmok rugalmasságát fokozza, késlelteti a ráncok kialakulását, és pozitívan befolyásolja azokat az élettani folyamatokat  (kollagén-, elasztintermelés, nyirokkeringés, izmok petyhüdése) amelyek késleltetik a bőr és az arcizmok öregedési folyamatait.

Az arcjóga arctorna® gyakorlatok erősítik egymás hatását, emiatt az izmok és a bőr állapotát javítják, gyorsan megtanulhatók. Az arcjóga olyan feszítésekből és nyújtásokból áll, melyeknek eredményeként az arc meghatározó izmai visszanyerik feszességüket, a bőr ismét sima, ragyogó lesz.

Az arcjóga gyakorlatok teljesen biztonságosak, nincs semmilyen mellékhatásuk, nem járnak fájdalommal de hatékonyak. Ennek a módszernek az alkalmazásában fontos szerephez jut a szépségpontok stimulálása, mivel ezek felelősek az arc feszességéért és kiválóan hatnak a száj és a szem környékén lévő ráncok ellen. Az arc tornáztatása és a biostimuláció együttes alkalmazásával nagyon szép eredményeket lehet elérni!

MILYEN PROBLÉMÁKRA nyújt megoldást ez a módszer?

Ez talán a legfontosabb kérdés azok számára, akik elkezdik alkalmazni ezt a módszert! A szépészeti hatások mellett számos élettani hatása is van a gyakorlatoknak.

~ RÁNCOK, PETYHÜDTSÉG > az izomerősítő gyakorlatok hatására az izmok tömege növekszik, ezért képes lesz újra alulról kitölteni a bőrt.

~ FAKÓ BŐR > a gyakorlatok serkentik a bőr vérellátását, oxigénellátását, energiával töltik fel az arcot, így az arc rózsás lesz.

~ LELASSULT ANYAGCSERE  > a gyakorlatok stimulálják a mirigyeket, ezáltal fokozódik a szervezet méregtelenítése.

~ ÖDÉMÁK, PUFFADTSÁG > mivel fokozódik a bőrben lévő méreganyagok kiürülése, javul a keringés, ezért csökkennek az esetleges ödémák, puffadtság.

~ CSONTRITKULÁS > a gyakorlatok erős igénybevételnek teszik ki a koponya csontjait, kötőszöveteit. A rendszeres terhelés segíti a csontképző sejtek munkáját.

~ FESZES ÁLLKAPOCS > a rágóizmok feszüléséből adódó nyomás csökken a lazító gyakorlatok hatására.

~ FOGSZABÁLYZÓ hordása > ebben az esetben a száj körüli izmok erősödnek a gyakorlatok segítségével.

STRESSZOLDÁS > a nyak feletti izmok lazítása, a relaxáció és a légzéstechnika segítenek megszabadulni a felhalmozott feszültségtől.

A gyakorlatok rendszeres végzésével halványulnak a szem alatti karikák, de az éjjeli fogcsikorgatás is csökkenthető.

FONTOS! Soha ne kezdje el senki magától, vagy letöltött videok alapján a gyakorlatokat. A gyakorlatok helyes elsajátítása érdekében szakember, tréner segítségét kell kérni, mert különben több kárt lehet okozni mint hasznot! 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük